Sabrina Memmo

Sabrina Memmo

INFO
Cessato rapporto di lavoro con l'Ateneo
 
Informazione non pervenuta
  • 2010 E. CEDROLA; S. MEMMO, Loyalty marketing and loyalty cards: a study of the Italian market, in INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT, 3; Bingley BD16 1WA, Emerald; pp. 205 - 225 (ISSN: 0959-0552)
  • 2009 E. CEDROLA; S. MEMMO, Internet for franchising: current use and areas of improvement. Results of an empirical research, in JOURNAL OF EURO-MARKETING, 18/1 pp. 5 - 21 (ISSN: 1049-6483)
  • 2007 E. CEDROLA; S. MEMMO, Internet for franchising: something new or just a different way of communicating, in Marketing Theory and practice in an inter-functional world, XIII; Miami, Academy of Marketing Science; pp. 227 - 231 (ISBN: 9780939783137)
  • 2007 E. CEDROLA; S. MEMMO, Loyalty marketing e carte fedeltà: i risultati di una ricerca empirica, in Il marketing dei talenti. VI congresso della Società Italiana di Marketing; Parma, Società Italiana di Marketing; pp. 1 - 28
Informazione non pervenuta
Informazione non pervenuta
Informazione non pervenuta
Informazione non pervenuta
Informazione non pervenuta
  • Informazione non pervenuta
Informazione non pervenuta
  • Informazione non pervenuta
  • Informazione non pervenuta